čtvrtek 22. srpna 2013

Velké sny, si vyžadují malé krůčky

,Ahojte''
           Takže prvně bych se zřejmě měla představit, jsem Terka a mám strašnou potřebu psát, je mi v celku jedno co píšu, ale prostě hltám každé slůvko co mohu napsat, ano celkem zvláštní tužba, ale hold jak si můžete všimnout názvu prvotního názvu příspěvku, tak, no abych to upřesnila, mám mnoho snů a ambicí, ale touha psát je v poslední době celkem silná a tak nějaká ta představa nějaké, nevím, třeba redaktorky či něco takového, je pro mě fascinující (,haha').
           Teď ale dost o mých famózních snech, to když tak v jiném článku bude, momentálně vás asi zajímá, na co se zde budu zaměřovat, a abych řekla pravdu ještě sama nevím, časem se to nějak možná (doufám) zformuluje tady ty témata apod., a tak zatím to tu bude takové chaotické (nejspíše), ale snad každého tu zaujme něco jiného a když tak kontaktovat mě, kdyby jste měli nějaké ty nápady pro začátečníka, zatím mockrát děkuji, no a já se pustím do něčeho, aby to tu nebylo takové jako teď.
~

Žádné komentáře:

Okomentovat